Tuesday, May 22, 2012

EDISI BERANGAN- ALL ABOUT DREAMS…..


Assalamualaikum…..

Dalam hidup ni kita kena atau mesti ada impian yang kita nak capai kan??? Tak kesah la macam mana caranya kita akan capai impian tu…Positif mahupun yang negatif….Aku pun ada impian…Dulu masa kecik-kecik, impian aku serius macam hampeh…Actually takdela hampeh mana pun…Biasalah budak-budak…Otak pun tak berapa nak berkembang lagi….Mari kita lihat adakah impian kita sama…

Rumah Idaman
Aku bukanlah lahir-lahir sahaja mak ayah aku dah ada rumah sendiri…Aku mengaku aku lahir kat rumah sewa… Takde apa yang nak dimalukan pun… Tapi, sekarang ni aku patutnya berbangga sebab akhirnya aku akan bakal membelikan sebuah rumah untuk mak ayah aku…Tetap, aku memiliki impian sendiri…Lebih kurang camni….

Awesome bukan??? Ruang rumah ni memang dibahagikan dengan perfect sekali…Aku macam tak tahu nak buat apa kalau dapat rumah yang macam padang bola…Aku lebih suka kalau rumah aku dah ada ruang sendiri…Lebih kurang macam kalau main puzzle kalau takde boarder memang makan berjam-jam nak tunggu aku siapkan….

Kereta Idaman
 Aku ada 4 orang adik-beradik yang mana kitaorang membesar sama-sama…Umur juga tak jauh beza..Ayah pula hanya memiliki kereta sedan…Makanya, bila jalan jauh sahaja punggung akan berkematu dan mungkin otot-otot juga akan mengalami kekejangan….Tu cerita dulu..Sekarang, berderet pula kereta sampai jiran sebelah geleng kepala tengok rumah dah boleh bukak used car…Buat masa ni, aku pakai kereta ni…

Proton Gen-2 (A) tahun 2006….Warna asalnya patutnya biru, tapi sebab aku ni addicted pada warna kuning tapi keliru nak memilih dengan warna pink, maka aku cat kereta ni warna kuning…Kereta hasil titik peluh lengas aku… Tapi, kadang-kadang hidup perlukan perubahan… Masa aku kecik-kecik, aku adore gila kereta yang ni…


 
-mercedec sport edition pintu bukak jadi cam sayap-

Menyedari memang agak mustahil untuk memilikinya kecuali aku kahwin dengan orang kaya which is lagilah mustahil, maka cukuplah aku angankan yang ini sahaja….


BMW E46…See, betapa aku minat warna kuning tapi tetap tak mahu mengaku??? Bila satu hari nanti aku memandu kereta ni, it’s a complete satisfaction yang aku dah achieved….Cuma, Gen-2 tu aku akan still simpan gak…Banyak pahit manis tawar payau yang aku dah lalui demi kereta tu…

Buat masa ni, tu jela kot yang aku nak berangan-angan…Yang lain aku masih belum fikir lagi…Tika menaip ini pun aku ambil masa hampir 10 min nak fikir point lain akhirnya gagal…Maka, aku membuat keputusan tamatkan sahaja entri ini disini….Kalau korang de idea lain pasal apa yang patut aku angankan, do comment…

Chow…

No comments:

Post a Comment