Thursday, May 31, 2012

AMERCORNER FOLLOW BLOG SAYA….


Assalamualaikum…

Sepatutnya ni cerita semalam…Tapi, sebab semalam ialah hari tanpa bercakap blogger, jadi aku simpan sahaja hasrat nak buat entri ni…Tapi, korang tahu, hati aku macam tak tenteram je sebab simpan entri ni seharian…Maka hari ini adalah harinya…Aku nak cerita pasal ni sebenarnya...

-Sila focus kepada bulatan berwarna kuning berkenaan-

Apa yang korang lihat?? Ye, tepat sekali…Cik Rose dah ada follower…Alhamdulillah…At last ada juga yang sudi menjejak kaki di blog picisan saya ni…Ayuh, berikan tepukan gemuruh pada beliau....Ehem, saya dah melawat blog anda la...And i am your new follower, woahhh....


AMERCORNER atau nama sebenarnya ialah HAMIRRAHMAN…Adik ni umurnya baru 19 tahun…Aci ye akak panggil adik??? Dia dah join komuniti blogger ni since 2008 (based on his first entry)…Best blog dia, tips juga banyak…Satu benda yang saya suka ialah bila dia bagi tips yang asalnya dari orang lain, dia akan bagi link pada pemberi tips asalnya…


To AMERCORNER :

Trillion thanks sebab dah jadi follower blog saya…

Sangat terharu sebenarnya, rasa nak nages ni…

Ok, saya tipu…Pesal plak beriya nak nages hanya kerana sudah ada yang follow blog kan?? Over betul…Hahahahaha….Seriously speechless sebenarnya sekarang…Tak tahu mahu cakap apa lagi…Ujung kata selamat berblog lah kat adik AMERCORNER ni…Thanks lagi sekali…Kalau datang Soromban, bagitaw saya ye?? Mana tahu ada kesempatan kita boleh lepak-lepak minam-minam ke….Mana lah tahu kan???


 Sebab kita berkenalan hanya di alam maya, maka sudilah kiranya terima salam maya saya ni....Tak seberapa, tapi saya series ikhlas, hakhakhak....

Sekian sahaja…

Peace….

 p/s: first time aku serlahkan perasaan guna gambar sendiri, selalu sibuk dok credit kat google je kan??heeee...

No comments:

Post a Comment