Wednesday, June 20, 2012

MAKAN FAV : SNEK BERKHASIAT…


Assalamualaikum….

Saya seorang yang tak suka pergi keluar makan sorang-sorang…Bosan mungkin…Atau mungkin sebab makan beramai-ramai lebih seronok lagi-lagi ditambah dengan gossip-gosip hangat…Mungkin….Lagipun, ofis saya takde kantin macam ofis lain…Tskkk…Makanya, saya jadi makin malas nak membazirkan minyak kereta semata-mata nak makan tengahari….Tapi, saya sangat percaya dan yakin juga ada ramai yang macam saya….Penyelesaiannya??? 

 
Taraaaa….Ini lah makanan tengahari faveret saya…Tuna Spread LIGHT Snacky Pack….Kenapa pula harus perkataan LIGHT tu di CapsLock kan ye tak??? Sebab LIGHT membawa maksud kurang lemak…Jadi, tak perlu risau sekiranya kamu sedang berdiet dan risau kalau makan sardine kat ofis balik umah berat dah bertambah….Variety pun banyak…Masa saya tengok kat Tesco haritu de ORIGINAL, SALMON DAN LIGHT…Kalau saya terlepas pandang yang lain tu nasib sahaja la ye?? Hehehehehe….

Sebab namanya Snacky Pack, harganya juga haruslah nak kene lebih kurang macam harga keropok kat kedai…RM 3.69 untuk 85g Tuna Spread dan 36g cracker pada saya sangat berpatutan…Cara menyediakan pun sangat mudah….

 Cuma buka tetibe ada sudu kat dalamnya~tipu~


 Dan sapu tuna atas biskut tu…

Pastu leh la dimakan….

Snack Rate ( ingat cite wayang je ada rate?? ) : 4/5….Satu sebab dia tuna dan saya sangat suka makan benda yang serupa cam sardine…Dua sebab harganya murah…Tiga sebab crackernya ialah biskut masin which is dah lama saya tak jumpa atau saya tak rajin beli…Empat sebab lepas makan saya kenyang…Negatif satu ialah sebab saya rasa 12 keping cracker tak cukup, wuwuwuwu….




No comments:

Post a Comment